Els FUNQ! fan un taller al Innova Days 2016 a Vilanova i la Geltrú.

Els dies 30 de juny i 1 de juliol es van celebrar els Innova Days,  aquestes jornades presenten el repte de desplegar valors com la innovació docent, la gestió de la qualitat i la emprenedoria de forma quotidiana en la vida universitària.

innovadays2016

Dins del programa els FUNQ!, Patricia Duarte, Mercé Pascual, Xavier Codinas i Jaume Pérez van impartir un taller pràctic orientat a gestors, sotsdirectors, tècnics i coordinadors de titulació per a la discussió de recursos, eines i pautes de treball per a la gestió del sistema de qualitat.

L’objectiu del taller era aconseguir que els participants “visquessin” les fases d’un procés del sistema de qualiat AUDIT. En aquest cas el procés va ser Definir els perfils d’ingrés, egrés i criteris d’accés de l’estudiantat.

Per realitzar el taller els participants van fer la dinàmica 1-2-3 per tal d’activar-se.

20160630_122557

Seguidament es van muntar tres grups que van simular el procés: planificació, execució i anàlisi i proposta de millora. Finalment es van posar en comú els resultats i per acabar  es va fer una valoració del taller que va ser molt positiva per part dels participants.

Aquest taller ha de servir per dissenyar els tallers de formació que es poden realitzar dins de la XQ-UPC.

20160630_124855